nu har jag landat.

Nu känns det äntligen som att jag landat på riktigt, har i stort sett vart ledig fre-sön nu, bortsett från en snabbvisit på jobbet 3 h i fredags. Det mesta bara gungade i fredags, viste inte att jag va så känslig för att flyga långt. Men samtidigt har jag väll känt lite samma sak när man åkt båt o så med. Nu var det ju iofs lite mer extremt med 22 h flygresa dit och sen en på 4 h och sen en på 14 h. Samanlagt startade o landade vi 7 ggr vardera. Alltså ca 40 h på ett flyg... en arbetsvecka!

Visste ju att jag skulle sakna J när jag va borta, men vi har ju vart ifrån varann många gånger förr ungefär en vecka eller mer så jag trodde ju inte det skulle vara jobbigt. Men just vid flygningen va det faktiskt rätt jobbigt, inte för att jag är speciellt flygrädd, men jag tycker ju inte att det är det bästa i världen heller. Hade nog bara tyckt att det vart skönt om han vart där just då. Kan ju inte heller begära att andra ska ge mig full fokus heller kanske...
Sen att jag vart på andra sidan jorden kanske gjorde sitt med, lite skillnad från att han jobbar en vecka i Oskarshamn några timmar bort. Sen att uppleva så mycket men att inte kunna dela med sig av det med en gång gjorde nog sitt med. Har nog inte tänk: "Åh nu skulle J vart här" så många gånger under en vecka som jag gjorde i Buenos Aires o Rio.

Nu ska jag sluta skriva om hur mycket jag saknade honom, börjar ju nästan bli löjligt.

Tänkte jag skulle sätta mig ner o samanfatta resan snart med lite riktiga kort, har dock inte ens kollat på korten sen jag kom hem. Jag o J ska kolla på dom ikväll!

Men, nu ska jag fixa till mig sen blir det lite härlig underhållning i Sparbankshallen med pappa + sambo!

Nu är jag i Sverige, sitter på en buss nån...

Nu är jag i Sverige, sitter på en buss nånstans i Bohuslän. Såg att jag råkat skicka ett SMS till J till bloggen istället. Haha! Jag bjuder på den, va lite sliten igår, vaknade bakis o så skulle man packa. Sista middagen va på copacabana palace... Jättevackert!

Saknar dig så mycket nu, vill bara hem o h...

Saknar dig så mycket nu, vill bara hem o hålla om dig... Sätter oss strax på planet. Älskar dig! Puss

Sitter i bussen till flygplatsen, hörs på ...

Sitter i bussen till flygplatsen, hörs på hemmaplan! Lite hemlängtan får jag erkänna... Känns som vi vart iväg i en evighet. Saknar J!!

Har åkt helikopter runt Jesus! Är så lycklig!

img_6807 (MMS)

Godmiddag! Har just kommit tillbaka från e...

Godmiddag! Har just kommit tillbaka från en shoppingrunda, dom andra festade rätt hårt inatt, jag tog det lite lugnare. Pallar inte riktigt 3 timmars sömn, resa en hel dag, o alkohol. Men sååå vackert det var! Gav mig runt elva, somna sött o vakna kl 2 av två fulla tjejer. Ska snart göra nått riktigt fantastiskt, blir ett minne för livet...

Utsikt från "sockertoppen". Jättevackert h...

img_6807 (MMS)

Utsikt från "sockertoppen". Jättevackert här i Rio.

Är i Rio, såg Jesus från långt håll, är på...

Är i Rio, såg Jesus från långt håll, är påväg till hotellet nu. Det får bli en update imån istället! Hörde att AIK fått pisk - alltid skönt att höra, nästan lika bra som att va i Rio.

Nu kan jag kanske säg att det va Claudia G...

Nu kan jag kanske säg att det va Claudia Galli som vart vår värd under tiden här i Argentina. Kan även säga att vi vart på Boca stadion, Maradonas gamla klubb, såg ingen match men bara att få komma in på stadion är stort! Sker 1-2 mord där/match... O hejjarklacken som var med oss gör att alla Aiksupportrar är änglar. Ska lägga upp bilder när jag kommer hem! Saknar J.

Nu är vi klara med Argentina o drar till R...

Nu är vi klara med Argentina o drar till Rio D Janeiro imån!!! Förstår ni?! Det gör inte jag!!

Vi får ett hål i marken, Argentinarna får ...

img_6807 (MMS)

Vi får ett hål i marken, Argentinarna får detta:

Nu ska vi ut på sightseeing i Argentina! S...

Nu ska vi ut på sightseeing i Argentina! Självaste Mick Jagger kom till vår fest igår, stog två meter ifrån han! Funderar fortfarande på om det har hänt!!

Här ser ni mig på Florida! Sov som en prin...

img_6807 (MMS)

Här ser ni mig på Florida! Sov som en prinsessa inatt, allt börja snurra på kvällen efter den långa flygresan o nu skulle sett mina fötter, hade ändå stödstrumpor. Vi har en känd värdinna som håller i middagarna med, får dock inte avslöja vem! Nu shoppar vi!

Vi bor på 19 våning och mina fötter är svu...

Vi bor på 19 våning och mina fötter är svullna som falukorvar!

Jag har det toppen, så mycket intryck så m...

Jag har det toppen, så mycket intryck så mycket underbart folk o såå mycket öl! Har precis pratat innebandy med en finne. Han var mycket väl insatt. Och kaxig, tills vi börja prata fotboll! Nu får vi snart vårt hotellrum, kl är 19.00 här. Vill inte ens tänka på hur många timmar sen det va jag duscha sist! Får tyvärr inte skriva så mkt pga media... Så tyvärr kommer det inte bli sp mycket info om VAD vi gör.

Pampas!!

img_6807 (MMS)

Är framme i Buenos Aires nu! Massa förseni...

Är framme i Buenos Aires nu! Massa förseningar men nu är vi här! Återkommer...

Är i Brasilien, också bara mellanlandning....

Är i Brasilien, också bara mellanlandning. Dröjer ytterligare 5 timmar ungefär innan vi är i Argentina. Är jättetrött! Dom serverade oss fläskkött o ris kl 5 i morse precis när vi somnat.

Är just nu på Teneriffa för mellanlandning...

Är just nu på Teneriffa för mellanlandning o tankning. Har skitsvårt att somna, lite ont i magen o platsen för benen är ungefär som på en skolbuss. Men jag skiter i det, imån/idag eller vad det blir kommer jag stå på Pampas! Lite coolt...

Incheckning! Hörs i Argentina sen, nu vänt...

img_6807 (MMS)

Incheckning! Hörs i Argentina sen, nu väntar lite konferens här på Arlanda sen lyfter vi!

Bra början...

Sheraton Hotel - Buenos Aires

Hej på er!

Om ni vill veta vart jag kommer sova de nästkommande nätterna så klicka HÄR.

Tener un poco me di cuenta, pero probablemente puede pasar muy pronto.
Que se diviertan!

Prova google translate om ni inte förstår min spanska! ;-)

Torsdag morgon kl 07.15 kommer en taxi o h...

Torsdag morgon kl 07.15 kommer en taxi o hämtar upp mig o T inför Argentina-resan. Vidare bär det av till Sthlm med en eftermiddag med konferens o sen blir det påstigning runt kl 18. Förhoppningsvis ska jag kunna skicka iväg ett o annat blogg-inlägg. Alltid kul att visa vad man har för sig! Hoppas nu bara min mage pallar att äta kött, har ju övat ett tag nu så nån gammal gnu där nere ska man väll kunna peta i sig. Har inte packat ännu... Lite dålig planering kanske. Kommer säkert bli en fin panikpackning! Kommer sakna J <3

Imån är det måndag. Dagen efter det, tisda...

Imån är det måndag. Dagen efter det, tisdag. Sen kommer onsdag. Och på torsdag åker jag till Argentina, baby!! Fick just resfeber. Lycka till att somna nu...