julkort är underskattat

Idag är ingen vanlig dag!
Först o främst ska jag jobba i min gamla butik vilket ska bli skoj, o för det andra ska vi fira lilla julafton jag o BFF o J. Massa, massa mys! Blir dock inte så avancerad julmat, snarare grönsaksgryta som J beställt.

Fan va kul det är med julhandeln! Massa folk, fart o fläkt... jag bävar inför jan o feb. Men vem vet, man kanske får andra utmaningar (....)

Skickar fok inte julkort längre?
Det är ju supermysigt med julkort, kommer garanterat få jul-sms. Men julkort är mysigast! Det är ju typ som att få ett handskrivet brev, mycket roligare än ett mail. Mer personligt! När jag inte bodde 40 meter från farmor o farfar, utan snarare 40 mil så brukade vi brevväxla, hur kul som hellst! Vet att dock nu skickar lite brev till dom andra barnbarnen som befinner sig lite varstans.

Såg Inglorious Bastards igår, förutom att den va lite lång va den väldigt bra. Lite väl rå ibland så jag fick gömma mig under täcket, men helt klart sevärd. Oväntat slut.

Nu ska jag äta frulle!



Kommentarer

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0