run to the hills

Igår va det födelsedagskalas för en 25åring, lite lagom försenad anlände jag i taxin och det krävdes bara att sitta still i en halvtimma och dricka en hof, sen infann sig den sedvanliga fredagströttheten. Vad gjorde man när man inte drack kaffe? Mysigt kalas vart det, och födelsedagsbarnet njöt i fulla drag - härligt!

Som den Idol-fantast jag är hade jag sms uppdatering. Fick även numret skickat till mig så jag kunde rösta på Erik i duellen. Min fråga är bara (nu när jag sett reprisen på tv) hur kan Erik hänga löst efter den uppvisningen på Run to the hills? Jag började ju nästan lipa så bra va han!
BTW - ska på julbord nästa fredag, med jobbet. Kommer alltså att MISSA idolfinalen....... lite surt.

Idag blir det en stenhård kamp på Superbowl!
Men först ska jag se klart på Frölunda - Timrå.
Imån väntar skräckens match... Warberg - AIK.
Vet knappt om jag ska skratta eller gråta!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag ser dig framför mig, hur du hoppar upp och ner.

Ta det lugnt så du inte svimmar du har ju varit nära förut.

2009-12-05 @ 18:39:07

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0