besök

Hade stor besök i butiken igår, lite att jämnföra med om kungen o c:o hade kommit hem till ens hem o hälsat på. Mycket trevligt besök va det, och en del nervositet spred sig. Dock slogs den bort med en gång då de entrade butiken. Vilka charmiga killar!

Snart helg, eller det är ju fredag idag, vilket känns lite som helg.
Ska jobba imån några timmar, sen ska jag hem o vila innan vi med dunder o brak åker ut till far. Lillasyster är på besök (vilket är ungefär som att prinsessan kommer på besök haha).
Synd att jag inte hinner följa med till mor o äta på dagen, får bli en annan gång!

Inte mycket sport som hinner ses för tillfället, men det är ju alltid ett plus när Frölunda spöar Linköping. Dock är det stort av mig att inte kommentera detta för Linköpings-borna. De visade ju trots allt respekt för oss när de vann storslaget i början av säsongen. Men jag poängterar än en gång, det va stort av mig, fick lite tourettes syndrom o ville bara tala om för dem (precis som att dom inte viste det) att LHC losade... mot Frööölunda (på Js födelsedag).

Tycker det är helt okej om Zlatan inte vill va med i landslaget. Folk klagar på han FÖR att han är med, sen klagas det för att han INTE är med. Det är ju med han som med oss andra, vanliga hederliga Svenssons - har vi inte motivationen så går det (oftast) inte. Ialla fall inte så bra... Låt han va borta från ölandslaget ett tag så kanske han kommer igen. Som Henke...

Nu ska det snart åkas tåg!


Kommentarer
Postat av: Johanna

meeen, du får ju skriva vad før slags besøk, jag blir ju nyfiken!

2009-11-13 @ 11:54:59
URL: http://jobengtsson.blogg.se/
Postat av: Mallan

Nej det är inte ett plus. hockey får väl inte förstöra vår vänskap??????????????? Men ja, ni vann. grattis. dock var det som jag sa till dej i tele att jag bad lhc att förlora för att det var jonas födelsedag. jag har ju väldigt mycket inflytande på lhc ska du veta. äslakr dig puss

2009-11-15 @ 00:24:39
URL: http://sjuhavsenare.blogg.se/

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0