en ledig dag

Hade egentligen inte alls lust att vara ledig idag, men eftersom det va bestämt (läs: står på schemat) så har jag ändå vart det. Har plockat lite hemma, pratat med BFF, städat lite, fikat hos f&f, gått en sväng på stan, lagat mat. Ja, vart en husmor helt enkelt. Dock ska jag inte lyfta ett finger till helgen. (Mer än att laga mat, men det är ju snarare ett intresse än ett måste.) Ska föresten laga makrill! Mumma! Blir en variant som far brukar göra, men citron o dill o grejer. Ska ge mig på en spenat-grej också.

Hur gott är det inte med hemmagjorda bullar!?
Fick med mig ett par hem också, man tackar!
Ska kalasa på dom nu.

På tisdag fyller J år!

Kommentarer

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0