en månad kvar

Tror jag har somnat o vaknat typ tre-fyra ggr inatt. Vaknade först vid tolv och va tvungen att fråga J hur myckt klockan egentligen va, för jag va helt säker på att den va sex och att jag skulle gå upp, men båda klockorna jag kollade på stog ju på tolv så det stämde inte riktigt. Men J va ju helt säker på att den bara va tolv så jag somna om. Vakna igen vid två, samma visa... sen vet jag att jag vaknade en stund innan klockan ringde. Lustigt när man sover så konstigt, man kan ju inte direkt få nån djup sömn. Men, jag är inte speciellt trött just nu så det löser väll sig.

Vilken go helg vi hade nu i helgen. Somnade till Idol i fredags kväll (mer lag än undantag). Js familj va på besök i lördags, eller i vart fall 7 av 10. Vi gick på stan, lekte på lekplats o fikade! Mys! Slappis lördag, massa mat o slummra på soffan. Stor frukost på söndagen o sen innebandy på eftermiddagen.

Snart är det ju jul, börjar minsann närma sig med stormsteg, exakt en månad kvar.
Har lovat att det kommer dyka upp en önskelista, o den kommer...

Pågrund av julens intåg så har jag o lillasyster lyckats koka ihop iaf ett par julklappar redan. Har inte kommit på nått fiffigt till J ännu... det är lite jobbigt!

På fredag ska jag o J till bowlinghallen. Blir käk o nån öl och en match som kommer inebära blod, svett o tårar (från Js sida). Synd att det ligger så off bara...
BFF dyker även upp till helgen för en liten snabb-visit, mys ♥

Nu ska jag åka tåg!

Kommentarer

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0