matchernas match

Nej jag pratar faktiskt inte om västkustderbyt mellan Warberg - Pixbo, utan om Allsvenskans Aik - IFK Göteborg. Dock så sviker jag inte innebandymatchen utan kommer sitta bänkad på den sedvanliga platsen i Sparbankshallen. Tror iofs inte på nått publik rekord i afton.
J ska följa med ikväll/em, han är så söt och naiv när han tror att Pixbo ska vinna över Warberg. Kommer inte att hända gubbe lilla. Han har till o med yttrat sig om SM-guld... Jag vet, hahahaha, skit kul!

Häromdagen när jag o de andra butikscheferna va på regionsmöte så hette vårt konferansrum Pixbo. Jag bet ihop, fälde en kommentar till min RC som himlade med ögonen, o klev in. Det gick bra!

Tror Hysén o hans Göteborgsgäng tar hem segern idag!

Men thats it för Göteborgssegrar, Warberg klår Pixbo!
Nått annat accepteras ju inte på hemmaplan... mot dom!


Kommentarer
Postat av: Anonym

"han är så söt och naiv när han tror att Pixbo ska vinna över Warberg. Kommer inte att hända gubbe lilla". 7-8 blev det.

2009-11-04 @ 12:19:31

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0