Ullared säsong II...

... kommer jag inte att vara med i.

Va i Ullared idag klockan 8. Jag, BFF + sambo givk alltså upp klockan 7 en söndag för att besöka detta fenomen. (j va tillfrågad om han ville följa med men avböjde vänligen men bestämt, dels pågrund av resemålet men även tidpunkten på dygnet) Tror man att det ska vara lite folk där bara för att det är söndag så tror man fel... hua mig, blir långt tills nästa besök vill jag lova. Lite lagom kaos, va sådär kul. Fick dock med mig en del julklappar hem. I veckan ska jag beställa de som behöver beställas på nätet och sen är planen en tur till götet o sen att i princip vara klar.

Pappa sa att de vart lite påkörningar på Ge-kås parkeringen både i fredags och idag. Är det helt ute med att köra av hälsenorna med kundvagnen o  att det är bilen man ska köra på med nu?

Nu ska det sovas, är inte så trött för det blev en lång powernapp i eftermiddags.

Bäst i helgen: Att få träffa BFF och att det finns kärlek i luften!

Kommentarer

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0