alive

Har nu börjat mitt jobb som bc och jag har bara en sak att säga: Gud va kul!! Mycket som är nytt, nya rutiner att komma in i m.m. Men jag njuter varenda minut! Sen så snurrar det mycket i skallen såklart, men gör det inte det på alla nya jobb, skolor etc. som man ska på. Det är ju bara att komma in i det!

Nån mer än jag som ser Idol eller?
Shit va duktiga alla är i år! Marielle, Jon och Erik är mina favoriter so far!

Dagen började bra med att jag hittade mitt halsband som vart borta i 2 veckor. Mitt fina, fina halsband jag fick av J när jag fyllde 24. Inte många gånger det lämnat min hals! Skönt att det kom tillrätta hade god lust att skriva ett brev till en sånn där spåtant som kunde "hittat" det år mig.

Hur som helst, ville bara skriva här att jag har det bra iaf, får uppdatera mer till helgen!

Ha en bra dag allihop!

Kommentarer
Postat av: martina

jag håller på dig!

Och Erik är min favorit i idol! :D

2009-10-02 @ 10:02:57
URL: http://mtinam.blogg.se/

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0