en liten update

Godmorgon!

Ska snart till tåget, men fick lite tid över.

Nån som såg tinas cookalong igår? Hennes karamell-anannas såg ju sjukt god ut. Tror den blir prövad till helgen. J har beställt kantarellbiffarna, så varför inte göra annanasefterrätten med?

Shit vilken match det va i söndags, Herr 34 visade sitt rätta jag! Längtar till söndag, då är det match igen!

Idag fyller min gamla klasskompis år! Grattulerar!

Tack gode gud för FB då kan man hålla koll på alla födelsedagar - hur gjorde man innan FB igentligen?

Ikväll är det mys till Uggly Betty o DHW - älskade tisdag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Godmorgon :)

2009-10-20 @ 07:37:15
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/
Postat av: Anna L

hehe jag tackar och bugar, både ett morgonsms och blogginlägg! =) Så fint så! Tur att fb finns ;) Kram

2009-10-20 @ 12:18:03
URL: http://annasida.blogspot.com

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0