en matta i grönt

Gick en sväng på stan nu i eftermiddag, har liksom haft en fixardag med allt som behöver fixas, så jag behövde en liten promenad. Är ju inte hemma speciellt mycket utan den mesta av min tid spenderas på jobbet. Vilket också, som troligen bör sig tilläggas, är helt okej för jag stormtrivs verkligen och det är full fart från morgon till kväll. Men alltså en fixar-dag har det vart, papper hit, papper dit, telefonsamtal, telefonsamtal, ärenden hit o dit. Kom just på att jag glömde systembolaget inför middagen till helgen. Men men, ordnar det i sveriges framtidsby till veckan.

Hur som haver, gick förbi Hemtex och hittade en liten söt ryamatta till sovrummet. Vet inte vad jag tycker än så länge... Vad tycker ni?Blir det liksom för mesigt? Samtidigt är ju inte rummet så stort så en större matta kanske blir konstigt?
Jaja... den får ligga där nån dag annars så lämnar jag tillbaka den.


Min lilla mamma va här på lunch innan idag, vi provade Findus färdiga fiskgratäng med spenat. Är inte överdrivet förtjust i allt som är färdiglagat o halvfab. men Findus firskgratänger gillar jag, o denna va inget undantag.

Kommentarer

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0