freeedags myyys

Fredag, vilket betyder fredagsmys!
Va hemma nångång runt kvart över sju. Jag o J gjorde spagetti o köttfärssås, började kolla på Idol och med ens började J få spasmer i hela kroppen, utropa sin avsky och ångest över detta program. Jag njuter från första till sista sekund! Det är den perfekta veckodagsavslutningen! Så J gick till sin dator. Han spelar ett nytt spel... Jag lyssnade på Idolernas Jackson tolkningar och njöt i fulla drag. Snodde en Hof av J och kände hur veckans gång tog ut sin rätt, missade dock tåget och är ju som ni säkert märker, fortafarande vaken. Ska se sista delen av Idol sen såklart!

Ska jobba imån och det ska bli skitkul!

Sen imån kväll blir det tjejmiddag och en o annan vinare. Mysigt!

Nu har jag snart jobbat i tre veckor och förutom jobbet i sig så är jag helt förälskad i mina nya rutiner runt omkring. På morgonen ner till tåget grabbar jag en Metro, lusläser den på tåget för att sen plocka upp min bok, läser lite i den och sen är man framme. På hemvägen ringer jag lite vänner o familj, läser lite i min bok, så när jag kommer hem har jag varvat ner o pratar inte i speed-fart med J om allt jag vill berätta.
En dålig vana är dock att jag inte varvar ner på min lunch, ska föröska införa att jag går ut en sväng på luchen o tar lite frisk luft. Vuxet det lät. Haha.
Men jag e helt såld på Metro alltså, de största nyheterna, blandat med lite shopping o nått roligt repotage. Summasumarum: Perfekt.

Läser just nu: Så dumt! och jag kan ju säga att jag är inte helt hysteriskt impad riktigt än. Men men... får väll vänta några tågresor till...

Gaah, Idol börjar nu igen.


Kommentarer

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0