ingen lugn söndag

Men jag klagar inte, det är skönt när det händer grejer! Har ju en lugn förmiddag.

J sa till mig igår kl 23 att jag borde gå o lägga mig. Satt då o kämpade i soffan för att hålla mig vaken. Resultatet av att jag la mig kl elva blev att jag också vakna tidigt, kl 6. Kämpade o fick lite vila fram till 8, då gick jag upp. Lite ovant med annorlunda dygnsrytm, men rätt skönt med!

Drömde om jobbet inatt, har lite svårt att koppla bort det när jag är ledig, men det är väll normalt. Det är en stor omställning och mycket som jag vill, vilket gör att tankarna hamnar där konstant.

I eftermiddag blir det först barnkalas för en söt liten tjej, sen Innebandy. Första seriematchen på hemmaplan för Warberg. Ska bli kul! Tippar 6-4 till Warberg.

Btw - slog in min första julklapp igår... Hur tragiskt är inte det?
Sommarn tog ju precis slut, det är höst! En mysig övergångsperiod! Jäkla framförhållning, det värsta va att det va 6 par kalsonger. Och "han får det varje år" så jag kan lika gärna köpa det redan nu.

Nej, funderar på att ta en promenix. J ligger o sover o jag fick stränga order om att jag inte fick väcka honom o stressa honom. Han skulle ha sovmorgon. Hopp... rulla tummarna, pilla naveln... kanske ska färga ögonbrynen, fixa naglarna och fila fötterna? Det tar ju ungefär en timma.

Måste lära mig att finna ro!


Kommentarer
Postat av: Charlotta

Vad kul att läsa lite om vad som händer där hemma. Skriv gärna mycket om hur det går på jobbet, jag är jätte nyfiken :) Haha jag kan trösta dig med att jag också har köpt de första julklapparna här :) jag älskar att köpa paket till andra. Ps. kul att du kommenterar min blogg, det gillar jag ;) kram

2009-10-04 @ 20:15:44

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0