sömnig

Måndagskväll... Shit va dagarna på jobbet går snabbt! När jag gick från jobbet idag vid fem så kändes det som att klockan va typ 11, galet. Kom hem till världens tröttaste J, han ligger redan o sover. Snart ska jag joina honom!

Imån är det Uggly Betty o DHW från 20-22! Underbart! Ska köpa kakor påvägen hem från tåget imån o mysa i soffan med tända ljus. Höst-mys minsann!

Till helgen blir det Åstol, vankas hummer minsann! Verkar som vi blir många - ska bli jättekul! Känns som en evighet sen vi va där. Mys, mys! Rödvin? Ja, det blir det!

Icke att förglömma, swe-dkk matchen på lördag! (o Idol på fredag)

Nä, jag va nog lite för trött för att skriva blogginlägg idag!

Kärlek till er jag tycker om! ♥


Kommentarer

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0