terror en lördags eftermiddag

Idag när jag kom till stan efter jobbet, gick jag först en sväng till BR för att inhandla ett paket till barnkalaset imån. Gick sedan uppåt Ica för att handla kvällens middag och ungefär vid torget möter jag några svensex:are som fullkomligt jagar mig. Dom tycker ju såklart det är ännu roligare att jag försöker undvika dom, blir så stressad att jag väl inne på Ica glömmer att ta en sånn där självscanningsgrej som dom numera har UTANFÖR butiken. (Mycket nytt i den butiken just nu pga en typ 3 månader lång ombyggnad...) Får gå hela rundan i butiken och ut igen för att hämta en sånn och sen gå tillbaka in igen. Bara det att nu ser svensexan mig och följer mig genom hela butiken. Lagom kalas, jag ville ju bara hem och ha lördagsmys med J. Blir återigen stressad, hade inte alls lust att ge ett mynt till någon för att sen få se en dans eller vad det nu va. Pengarna skulle gå till hans middag senare på kvällen. Snåla kompisar! När jag gifter mig vill jag inte ha sånt spektakel. Han va liksom utklädd i rosa kläder och megabröst m.m. Jag skulle inte, betoning på INTE, uppskatta en sånn möhippa ivartfall. Glömmer iaf både tabasco och baguetter pga dom så J fick gå ner i ösregn till Ica en gång till.

Blä.


Kommentarer

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0