what do I have to do

Helgen börjde i fredags eftermiddag med att vi blev klara med en grej på jobbet. Så otroligt skönt! Tack för all hjälp! Åkte hem till min J, vi gjorde tacos och myste. Jag till Idol (J klarade 20 minuter innan han fick spel) men sen satt han o lyssnade på halvt öra o tyckte faktiskt att vissa va bra. Eller så sa han det bara för att vara snäll mot mig. Min högtsa önskan är att J ska börja tycka Idol. Två glas rödvin, Idol och lite chips så sov jag på soffan. Najs!

Vaknade i lördags morgon med huvudvärk. Spänningshuvudvärk för den som undrar (alltså inte bakis av två glas vin). Kaffe o två värktabletter senare va jag nere på stan för en lunch med min Kent-stabo + sambo som var på besök. Mycket trevligt, dock blev det bestämt att en helkväll med vin får bli nästa dejt!

Hem. Städa. Skönt att det är rent efter en vecka fylld av "Jag tar det sen".
Handla mat, laga mat, gäster. Inte vilka gäster som helst, BFF + sambo från Linköping!
J hade beställt kantarelltoppade biffar och till det hade vi rotgrönsaker i ugn, en sås och sallad. Riktigt gott. Denna mat-Tina inspirera kväll serverade även karamelliserad anannas o vaniljglass! Sjukt gott!

Allt eftersom kvällen gick så började små hockey-pikar att infinna sig. J var nog mest inne på dett spåret...

En liten dos av BFF och man vill bara ha mer! Saknar dig!

 

♥ ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: Mallan

Saknar dig med. Alltid. Puss

2009-10-26 @ 22:05:51
URL: http://sjuhavsenare.blogg.se/
Postat av: Ingela

sa kul att ni forsoker se seriosa ut p[ ett kort hahahaah.. ni ar underbara!

2009-10-28 @ 10:59:15

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0