hemmafru

J är hemkommen, kärt återseende såklart (han har vart iväg i två dygn). Han satte sig självklart vid datorn med en gång, typiskt honom. Ska porta han därifrån senare ikväll. Har utlovat tikkamasala-gryta om en stund och efter det får det va nog med data-sittandet.

Har gjort en hel del idag. Gick upp vid åtta, pyslade lite, ordnade med tvätt. Sen vid tio fikade jag med en kompis. Efter det va jag nere på "jobbet" och lämnade nycklar m.m. Bossen va där och hon lovade mig en häktisk dag imån! Som ni vet, imån smäller det! Längtar! Därefter har jag renbäddat, städat lite och hängt tvätt och plockat tvätt. Sista dagen som "hemmafru"! Haha.

Nej, middag va det ja!


Kommentarer

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0