resterna puttrar på spisen.

J kommer snart hem för en snabbvisit, och lunch mellan fredagens lektioner i skolan. Själv har jag haft en lugn förmiddag och räknar väll med att det ska fortsätta i det tempot. Nej kanske inte helt, men lite...

Fredag idag, de flesta har uttryckt sin glädje över detta i dev bloggar. Men det är ju nått speciellt med fredagar efter att man jobbat en veckas jobb. Kan inte annat än att hålla med, det är underbart med fredag, när man jobbat en vecka. En avbrott i vardagen, tid för familj, vänner och kärleken. (Och shopping, det är ju trots allt lönehelg!) På tisdag drar mitt igång, då kan jag kalla mig själv för butikschef för en av butikerna i en butikskedja som ligger mig varmt om hjärtat. Magpirr, nervostitet och tankar om hur det ska bi avlöser varandra, samtidigt som jag känner lycka och glädje över förtroendet. Detta ska bli så enomt roligt och utmanande! Detta har jag bestämt mig för att lyckas med, även om det behövs blod, svett och tårar!

Så, snart är jag med en i gänget som uttrycker glädje över att få mysa ner mig i soffan och inandas helgen efter en vecka fylld med fart och fläkt!

Nu är resterna klara på spisen.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du kommer klara jobbet galant, det är jag övertygad om! :)

2009-09-25 @ 14:54:19
URL: http://jobengtsson.blogg.se/
Postat av: Marie

Åh, vad glad jag blir för din skull!! Stort stort grattis till nya jobbet! Det kommer du att klara huuur bra som helst!!

2009-09-28 @ 11:38:01

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0