vett.

Lite titt-som-tätt så skallrar hela huset till. Dom håller nämligen på att spränga en bit bort. Trodde först det va pannan till huset som va påväg att explodera. Men så var alltså inte fallet!

Nu har jag bestämt mig, denna dagen ska inte bli en "jag-gjorde-inget-vettigt-på-hela-dagen". Med start om tio min (ska bara skriva klart här o kolla Facebook en gång till). Sen ska jag göra iordning mig, bädda, äta och komma på dagens vettiga sak att göra. Ska bort till en kompis sen, om 2 timmar ungefär. Innan dess hade jag tänk att kolla in en cyckel. Dock vill J följa med, han tror inte att jag klarar av att köpa en cyckel. Kan iofs förstå honom när jag hade tänkt en budget på tusen kronor för en lite halvfjuttig cyckel. Dessutom hade vi en diskussion igår om hur många växlar man ska ha. Jag tycker tre och J tycker att allt under fem är töntigt. Sen kom han osökt att tänka på sin gamla cyckel han hade när han va liten med 21 växlar. Är lite rädd att jag kommer från butiken med en BMX 2000 när det enda jag vill ha är en cyckel med tre växlar och cyckelkorg.

Tio minuter till ända!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du får ju köpa en rosa cyckel då jue!

2009-09-23 @ 11:05:17
URL: http://jobengtsson.blogg.se/
Postat av: Ingela

2009-09-23 @ 11:05:37
Postat av: Ingela

hahahaha jag dööööööör av skratt! Ni 2 är helt underbara. Jag hoppas J vinner och du kommer hem med en BMX. saknar dig kram

2009-09-23 @ 11:07:57
Postat av: Mallan

Nu har jag hittat hit gumman! Snajsig blogg du skaffat. riktigt vuxen. PUSS

2009-09-24 @ 09:21:36
URL: http://sjuhavsenare.blogg.se/

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0