zlatan

Efter en inställd dejt med en fd klasskompis så ringde jag mamma + sambo o meddelade att jag skulle anlända o våldgästa dem senare på kvällen. Sagt och gjort (eller dom hade ju uppenbarligen inte så mycket att säga till om) så gjorde jag mig iordning, tog med en flaska vällagrat vin och gick upp. Underbart att äta någon annans mat! Blev en mycket trevlig kväll. Mat, prat, vin, trevligt sällskap + lite fotboll och jag är nöjd!

Zlatan - jag behöver inte skriva mer.

På måndag ska jag lämna nycklarna till mitt sen 3 år tillbaka gamla (extra-)jobb. Lycka o sorg, tråkigt att ta förväl men ännu större lycka att gå vidare i livet. Tror vi alla tre känner så, innerst inne. Varje slut är ju också början på något nytt!

J befinner sig just nu i Oslo hos en kompis. Lite tid för sig själv ibland kab man tänka, men jag behöver ju hyperventilera mig tre ggr i kvarten - hallå, jag börjar ett nytt jobb på tisdag!!

Herregud, wic-, frölunda- och zlatan-vinst (FCB) på en o samma dag, va pga detta tvungen att skricka o gratulera även BFF för LHCs första serievinst. Skrev: Enda gången så håll till godo: Grattis till vinsten! Hennes föräldrar är och hälsar på o biljetter till dagens match va inbokade. Kul med vinst då ju!

Imån blir det kanske lek på en lekplats så det är väll dags att sova en stund, sist va jag helt slut efteråt!

Kommentarer

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0