carpe diem

BFF är i stan, vilket betyder att jag i princip släpper allt annat (inte jobbet dock) o ägnar all min lediga tid och tankar åt henne. Vi gör det vi är bäst på, planerar inget in i minsta detalj utan bara... carpe diem. Haha!

Nått man inte skojar bort är att Warberg har åkt ur i semin... Tungt!

Nu ska jag strax åka till jobbet, jag o A hade en riktigt tuff dag i går. Sa i slutet av dagen: Fy fan A va jävla effektiva vi vart idag! Varpå hon säger: M, vi är inte ensamna. Och så hör jag hur hon o en liten gubbe börjar fnissa. Jaja...

Har fixat klänning till bröllopet i maj, så fin! Nu fattas en bolero till mig bara och Js kostym behöver justerat ( + att han behöver skor, skjorta o slips och en klipptid).
Jag längtar, ska bli så skoj!

Nej. nu går tåget snart.

Carpe Diem!

Kommentarer
Postat av: mallan

Carpe diem min flexibla vän :) Puss puss

2010-04-15 @ 16:21:17
URL: http://sjuhavsenare.blogg.se/

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0