en liten miss

Lite irriterad när jag gick upp 10.30 i förmiddags o upptäcker att det va ju 9.30 som reprisen av Melodifestivalen började... Fick därav bara höra en av vinnarlåtarna. Vad säger man, I will survive?

Imån är det Innebandy-match, en evighet sen känns det som. Kul att dom möter Storvreta. Warberg ligger 4a, Svorvreta 3a, men har en match mindre spelad så detta kan bli skoj. Tv-match med.

Lite annat smått o gott som händer i veckan, blir rätt mycket fart o fläkt och nya grejer som händer.

Hade en jättemysig o romantisk kväll igår med J! Middagen va väll iofs sådär och servicen va rätt kass vilket förvånade oss, brukar vara toppen där vi va. Men! Jag o J hade det underbart och showen va rolig!

Nu blir det kudden några timmar innan tåget åker klockan 07.09 imorgon morgon.

Tror vi ska pröva Zorbas nästa gång...

Nya vårgardiner från Sevholt har inhandlats, får nog vänta några veckor innan jag sätter upp dom bara. Har även bestämt oss för att göra om lite i v-rummet. Blir nog bra, när det blir av.

Natti och kärlek till er jag tycker om!

Kommentarer

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0