så va det snart fredag igen

Massa mys i helgen - lillasyster är hemma på en visit, fika hos f&f och efterlängtat besök av Js storasyster + sambo. Melodifestivalen och allt som hör därtill, icke att förglömma! På söndag ska jag bara krama min älskade J så hårt jag kan, aldeles för lite tid med honom den här veckan.

Annars kan jag väll avslöja att allt går praktiskt taget i ett, men det är kul!

Warberg - Helsingborg hemma idag va en bra match, kändes aldrig osäkert o det kändes som 5-3 va väll lite så det skulle sluta. Najs!

Fick hemmagjord apelsin marmelad av en jobbarkompis häromdagen, My oh my - supergod! Rostat bröd och den på söndag morgon, helt klart.

Middag hos mor + sambo med lillasyster imån!

Nej, nu blir det kudden, ursäkta en tråkig och upspaltad update.

Kärlek!

Kommentarer

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0