2009

2009 va trots allt ett rätt händelserikt år!

Vad hände?
- Jag o J firar femårs-dag och åker till Egypten!
- J fick sommarjobb på Ringhals.
- En bäbis föds i London.
- Globen '09 ingen vinst detta året...
- va i Oslo 2 ggr
- Tog examen från Bcp o fick efter hårt slit VG på ex-jobbet.
- Fick mitt första BC-jobb.
- Norge vinner ESC.
- Va i Dkk och firade lillasyster som fyllde 20.
- Jag blev brunhårig.
- Denna bloggen skapades!

Vänner:
Många vänner som pluggar nu, och det verkar gå rätt bra!
BFF kom innan jul in på det hon ville, massa glad!

Londonborna både utökade sig och förlovade sig ♥

2 bröllop till sommaren, varav ett man får ta del av i efterhand.

Familj:
2009 är året då alla gick vidare och bitar föll på plats. Det känns bra nu!

Lillasyster va hemma under en kort turné men flytta sen tillbaka till Oslo.
Kändes ju lång väg att hon inte va klar med Oslo.

Js lillasyster flydde landet för Sicilien, och sen Norge.

J.
Han som alltid vet - innan jag själv vet!
Alltid massa kärlek




Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag fick vad med på din lista över 2009 :D hihi

Du å bror får ju packa väskorna å göra en weekend

i oslo tycker jag! nu när både jag å johanna bor här!

KRam på dej

2010-01-09 @ 17:28:34
Postat av: Bredethale

Great site! Thanks for letting me look around. :)

2011-02-04 @ 14:02:03
URL: http://bredethale.blogbow.com

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0