turné

Blir en heldel buss o tåg i veckan... Men även massa skoj!

Åker till Danmark imån på Kick-off med jobbet! Blir nog väldigt spännande och roligt!
Hemma en sväng, packar om, åker till jobbet och sen vidare mot Linköping!! ♥
Massa mys!

Hade en väldigt "rolig" måndagskväll.
Dagen på jobbet flöt på, kul dag och så. Gick till tåget, hade gott om tid, va där 10 min innan mitt tåg som vanligen går halv sju..
Klockan blev halv. Tjugo i. Kvart i. Vart ät tåget?
Ringde. Det va en störning sa den inspelade rösten. Inget om nån buss eller nått.
Hade dåligt batteri så en man ringde och stog i olika köer i ungefär 1 timma.
-12 grader, i en timma, utan någon sok helst kontakt med någon som viste hur eller om det skulle komma en buss och hämta oss istället. Däremot åkte det förbi en buss... som skulle åt andra hållet, alltså en ersättningsbuss åt andra hållet som inte stannade och sa till oss att det va en ersättningsbuss. Hallå???
Samma buss kom 1 timma senare... för att åka vårt håll. GAAH!
1 timma och 40 minuter i -12.
Tack mamma som skulle hämtat mig i Horred och J som tände massa värmeljus och gjorde te o macka åt mig när jag kom hem!
Sov med mysbyxor, långarms t-shirt, sockar, täcke, ullpläd och vetevärmare bredvid mig! Va inte helt i form ens när jag vakna, va stel i heeela ryggen! Mörmultad. Väck!

(hoppas tiderna hålls i helgen bara)

Kommentarer
Postat av: Johanna

kommer snart starta en facebookgrupp som heter; "Vi som tycker martina bengtsson borde skriva på sin blogg oftare, bajs!" Bajs.

2010-02-09 @ 22:03:34
URL: http://jobengtsson.blogg.se/

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0