Igår när vi va på bland annat Mio så såg v...

img_6807 (MMS)

Igår när vi va på bland annat Mio så såg vi en rolig syn - en häst i Mc Donalds drive-in. Lite roligt! Vi hade bara en bilskrapa igår så därav min slapphet att inte hjälpa till med snön. Men jag va ju ett fint stöd o stog o titta på, samt att jag lyckades få in snö både på min o Js sittplats ;-) Gårdagen va mysig med lite möbelkollande inför framtiden, J kollade på akvarium o sen fika vi hos pappa och A. J ansåg att man kunde anställa nån som gjorde rent akvariumet medans pappa ansåg att den anställningen hade han ju redan fixat när han gick ner på knä för mig. Lyssnade inte på det örat! Glögg, pepparkakor o grönmögelöst ligger högt upp på listan just nu - gott och mysigt!


Kommentarer

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0