ingen bra dag

Har haft bättre dagar i mitt 27 och ett halft-åriga liv. Känns som att detta va dagen då allting mesta möjliga bara kunde gå fel. Inte så himmla farligt egentligen men det känns som att allt, och då menar jag ALLT ska göras på en o samma gång och allt strul man kan tänka sig dyker upp på vägen. Kanske inte valt rätt karriärsval ändå... Blir det för mycket så låser jag mig. Har känt mig som världens trögaste människa.

Hade väldigt roligt förra veckan o i helgen.
Tors-Fredag va jag i Sthlm med jobbet på kurs. Gick ju tydligen in genom ena örat o ut genom andra med tanke på hur dagen vart. Sov i ett rum utan fönster o åt årtiondets sämsta hotellfrukost. Kom hem sent i fredags o totaldeckade. Våran toalettstol pajade också.
Lördag-Söndag va jag o J i Göteborg och hälsade på R&S, blev bjudna på massa supergod mat och hade det bara helt underbart. Js söndag va nog en dag han hellst vill glömma. Jag och S va ute på hemliga uppdrag.....

Nej, nu ska jag lägga mig o se om eventuella smart-hjärncellerna kan komma till mig under natten.

Frölunda förlorade innan. Tidernas i särklass sämsta lag just nu.

Men Warberg vann igår.

Kommentarer

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0