Har inte satt upp några gardiner idag. Tr...

Har inte satt upp några gardiner idag. Tror det blir på söndag, däremot har jag slösat bort min lediga dag på att gå runt i mina pyjamasbyxor i rosa som är ca 10 cm för korta o ett lite lätt hysteriskt turkost linne (alltså det jag sov i). Tvättat lite, dammat o städat, fixat med hotell inför nästa helg, samt vart moraliskt stöd i Js komplettering på Ex-jobbet. Här läst hans Ex-jobb hundra ggr, rättat o hjälpt till att fixa men jag fattar verkligen ingenting. Får ryck när J ska förklara saker från det, för det är så ointressant! Hemsk jag låter... Vi har ätit jättegod mat ikväll; kantarelltoppade kycklingbiffar (a'la Mat-Tina) med kokt potatis o mig egna brunsås, serverat med smörstekt sparris. Kantarelltoppingen är snuskigt god med riven parmesan, scharlottenlök, vitlök, crème fraish och en äggula. Mmm.... Riktigt höstigt och gott! Nu ska jag släcka lampan o sova! Jobb imån!


Kommentarer
Postat av: jessica

Martina Bengtsson! gud va gott det lät! tycker du ska lägga upp receptet på bloggen så man kan prova! :D

2010-10-03 @ 12:11:44

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0