Jag är ju lite skadad när det gäller se...

Jag är ju lite skadad när det gäller service o hur jag blir bemött därför är det så underbart att gå till butiker där man verkligen blir sedd! Skulle handla en ny mascara häromdagen o gick sedvanligt in på Matas (sätter inte min fot på andra parfymerier i byn för jag tycker dom är oproffsiga, hellst Kicks). Kommer in, dom ser mig o hälsar (kan ju omöjligt bara bero på att jag är snygg) sen låter dom mig kolla lite för att sen när jag söker deras blick komma fram o ge mig råd. Kommer därifrån med en mascara, hudkräm, ögonkräm (Maria Montazami varning på ögonkrämen) samt en gåva inehållande ett puder, lipgloss och hudgel i samma serie som hudkrämen o ögonkrämen. Lycklig o glad o trevlig dam som hjälpte mig! Dit vill man gå, för man blir sedd o vänligt bemött! Som sagt, lite skadad... Men håller ni inte med?


Kommentarer
Postat av: mallan

välkommen till ögonkrämsvärlden! den är fabulous! ;)

2010-10-02 @ 21:53:55
URL: http://sjuhavsenare.blogg.se/

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0