sömmerska

Kan numera skriva med på CVn att jag är sömmerska också... eller inte! Dock har jag idag på egen hand, med hjälp av manualen till min nya söta symaskin lagt upp dom fina gardinerna jag köpte på Ge-Kås förra söndagen. Tro det eller ej, men Ge-Kås har ofta väldigt snygga gardiner (till bra priser, men det behöver man ju kanske inte tillägga utan snarare tar man ju det för givet).

Tror det blir ett projet att sy nya kuddfodral till prydnadskuddarna i soffan, så svårt kan det ju inte va. Hittar ändå inga nya fina, men jag kanske kan hitta nått fint typ nånstans. (Synd bara att jag inte kom på det medans jag jobbade i Kinna, Skroten ska tydligen ha fina guldkorn).

Min kamera är urladdad så det blir lite bilder från Iphonen, därav bildkvaliten. Iofs kommer ju de flesta bilderna jag lägger upp här från Iphonen så ni märker väll ingen skillnad. (Klicka på bilden för att få dom större)


Fina va? Mysigt med lite ljus nu när det börjar bli höst med.


Min söta, fina symaskin! ♥

Vi har möblerat om lite i v-rummet vilket har gjort att vi har en stor vägg där det inte finns någonting. Någon som sitter o håller på nått vi kan göra med den?


Ignorera gärna stolen med lampan på, en lampa på fot är på ingång (nästa gång vi åker förbi Ikea.)

* * *

Imån fyller prinsessan 4 år, så imån ska jag på barnkalas efter jobbet! Mys!

Kommentarer
Postat av: Johanna

ÅÅÅÅÅÅH VAD FIIIIIINT! :D

2010-10-04 @ 11:20:15
URL: http://jobengtsson.blogg.se/

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0