Två månader kvar till jul och idag kom f...

Två månader kvar till jul och idag kom första snön. Fick dock bara se den på håll genom butiken mittimot som har den stora äran att ha fönster. Har faktiskt redan druckit julmust! Påtal om jul så kommer den inte firas enligt tradition i mitt barndomshem, utan iår ska jag och J åka till hans familj o för första gången fira ihop. Är ju aningens blödig vad det gäller traditioner och julfirande med familjen men det ska bli otroligt mysigt att fira med Js familj! På lördagkväll ska jag o J till pappa och A. Mysigt! Det vankas 3-rätters och känner jag dom rätt kommer det blu väldigt gott! På söndag är det innebandy i sparbankshallen. Blir också mys!


Kommentarer

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0