veckodag

Älskar tisdagar, brukade förrut vara en skitdag, men inte längre. Förrut fokuserade jag så mycket kring helgen och därför blev tisdag en jobbig dag. Två dagar från att helgen hade vart, men långt till nästa. Fast så kan man ju inte tänka, då blir ju varje dag en dålig dag. Dock är jag för tillfället inte så förtjust i söndagar. Man vet direkt när man vaknar att imån börjar en ny vecka, och inget ont i det, men man går bara o väntar på ATT den ska börja. En liksom lång uppförsbacke för att veckan ska börja. En klämdag som alltid är där. man sover länge, får egentligen ingenting gjort och man börjar tänka på allt man ska göra under veckan som kommer. Nu känns mer fredag och lördag som helg, även om man jobbar. Söndag är bara pina. Tisdagar är bra för man har liksom gott om tid kvar på veckan och det är en riktig vardags-vardag. Onsdag är mitt i veckan o man börjar planera för veckoslutet och allt sånt, medans man på torsdagar börjar få lite av en före helgen känsla. Nä, tisdagar är bra. Dessutom är det ju Desperate Housewives-dagen.

Men bäst är väll fredagar.

Kommentarer
Postat av: Falkalva

Just checking to see if my dad s guest book is working, not that I don not believe him. I might just have to have one of these myself.

2011-01-31 @ 10:21:27
URL: http://falkalva.blog13.com

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0