Det märks att hösten är här, dels på ...

Det märks att hösten är här, dels på alla snygga höstklädet men även på...... ALL SPORT! Framförallt innebandy och hockey blir det hemma hos mig o J. Har i år investerat i säsongskort för Frölunda som man streamar från datan till TVn. Mycket bra! Imån börjar säsongen för Warberg o på onsdag blir det derby nere i Sparbankshallen, blir så lycklig! (Mindre lycklig när J sitter o letar efter Pixbo-tröjor, men säg det förhållande som är helt perfekt...) Påtal om kläder, gick till vero moda igår o shoppa loss på kläder som inte är mag-framhävande. Har även fått lite tips på bra repliker om (eller när) det händer igen att nån frågar om jag är gravid: "Nej men vi har försökt i lite drygt ett år", "Ja syns det så väl jag är bara i andra veckan!", "Nej, jag har blivit tvångs steriliserad!" eller alternativt "Nej jag kan inte bli gravid." Har ni några fler tips?


Kommentarer
Postat av: mallan

Gravidkommentarförslag : "Ja, och det är du som är pappan" (Om det är en tjej som frågar)

2010-09-26 @ 17:33:57
URL: http://sjuhavsenare.blogg.se/

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0