Hej! Jag heter Martina, är 1, 74 cm lång...

Hej! Jag heter Martina, är 1, 74 cm lång, väger nått strax under 70 pannor. Brukar cirkulera kring 65-68 kg beroende på hur mkt jag rör på mig m.m. Jag älskar kläder, och framförallt tunikor! Gärna med tajta byxor och nu på hösten ett par snygga stövlar till. Dock får jag bege mig ut o handla en ny garderob nu eftersom folk tycker det är okej att fråga någon om hon är gravid! Väldigt tröttsamt. Eftersom jag får frågan lite då o då (eftersom jag tydligen ser ut att vara iaf över 3e månaden eftersom det knappt syns innan och det inte är förän då folk brukar ge det till känna) så brukar jag svara följande: "Nej men tydligen är jag fet!" Så tack till er tre personer jag inte ens känner som fått mig att känna mig som en uppsvälld kalv som snart ska föda. Hellst ett stort tack till dig som idag sa: "Ta inte åt dig nu, jag tyckte bara du såg kraftig ut på det sättet!" Jahaaa! Ja men då är det lungt, din jävla jubelidiot (som jag i just den stunden stog o vecklade upp en skjorta till i 5XL som jag dessutom slitit med att få tag i.) Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag fattar nada, tror folk är blinda!

2010-09-24 @ 10:27:04
URL: http://jobengtsson.blogg.se/
Postat av: mallan

jävla idioter alltså. Martina, du ser INTE gravid ut. Håller med JOhanna, folk måste vara blinda. Bajs på dom allihopa. Puss på dig min vackra vän

2010-09-24 @ 16:43:53
URL: http://sjuhavsenare.blogg.se/
Postat av: Vemundvanessa

I kinda like it. Thanks!

2011-05-11 @ 14:47:00
URL: http://vemundvanessa.bloglyric.com

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0