jag är en lantis

Vill egentligen bara sitta och krama min J hela tiden, men med så kan man ju inte hålla på.

Mycket som känns rätt tufft just nu, egentligen är det väll bara att genomlida och inte se det alla andra ser, inte gräva ner sig i saker man inte kan göra nånting åt. Dessutom, saker som bara är som det är, är det ju egentligen bara att låta vara. Ibland finns det faktiskt inte så mycket man kan göra, eller påverka ändå.
Man ska inte låta andra ta ens energi!

Nej nu ska jag sluta babbla gojja.

Träffade en gammal klasskompis idag på jobbet! Alltid kul att se när folk strålar!

Gillar mina nya kläder jag köpte i fredags, handlade för ca 1700 kr... bara jobbkläder, som inte är magframkallande. Mycket fina! Ingen kommentar idag. Däremot en bra replik från bästa BFF: "Ja, och det är du som är pappan" (Om det är en tjej som frågar) Hahaha! Mycket kul!
Nån mer som har nån replik på lager?

Påtal om min BFF så är hon med i en film som heter "Jag är en ö" som bland annat visats på en filmfestival i Bergen! Här är trailern:



Dessutom finns filmen på IMDb fick jag just läsa på FB. Coolt!

Imån ska jag på hjärt o lungräddning!

Skepp å hoj!

Kommentarer
Postat av: mallan

Ja men visst var en bra, kör den om det är nån ny idiot som har nåt att anmärka på! :) Bra att du gör reklam för filmen, imorgon kommer resultatet av festivalen...ooooh :) Miss you girlie

2010-09-28 @ 21:07:51
URL: http://sjuhavsenare.blogg.se/

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0