svenskt kaffe



Trodde allvarligt att denna låten skulle börja spelas när jag drack min första kopp med svenskt kaffe idag, men förutom att jag fick hitta den själv på youtube så va det ingen stråkorkester eller operasångare som dök upp här i vårt vardagsrum o sjöng. Gott va det men inte så gott som jag hade föreställt mig.

Har haft en underbar resa till Santorini i Grekland! Solat, badat och tagit det lugnt i skuggan. Pussat o kramat på min underbara J, njutit av vårt fina resesällskap och utforskat ön tillsammans med dom! Ätit massa (o-varierande) mat. Dock många gånger jättegod, bör väll tilläggas!  En o annan öl, drink eller bag-in-box vin har även förtärts, men vad gör väll det, vi hade ju semester!

Det som är så lustigt när man är iväg sådär en vecka är att man vaknar klockan 8-9 o sen är man så trött att man håller på att somna på resturangen eller baren redan klockan 23-24. Och det kommer så plötsligt. Iofs har jag aldrig varit en nattmänniska om det inte är nått som grämer mig o jag verkligen inte kan sova, men t.o.m. J stupade i säng då. Och det är häpnadsväckande!

Ska lägga upp lite bilder senare idag men just nu har jag bara lust att få undan allt från uppackningen igår, det ligger lite överallt i lägenheten.

* * *

Har fått mitt nya kontrakt - är överlycklig! Känner mig redo o mogen att gå vidare o är laddad till tusen! Blev desstom månadens BC för 3e månaden i rad, känns bra att lämna med flaggan i topp o med goda förutsättningar för den som kommer tillbaka. Är sjukt stolt över mitt team, ensamn är inte stark! Älskar lagspel!

* * *

So long!

Kommentarer
Postat av: Mattias Bengtsson

Lagom svulstigt. :D

2010-09-07 @ 17:53:30

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0