besök

Idag vankas besök av J:s mor o far! Massa mysigt!

Ska strax gå ner till affären o inhandla det sista till maten, J sover fortfarande efter sitt kvällsskift igår. Snart går han dock på långledigt och på lördag åker vi till Kreta med lillasyster o hennes R. Myyyys!

Igår hade jag o Bff en riktig tjej-mys-kväll i vår stil. Lagade mat (bakad potatis med räk-röra, sallad o vitlöksbröd.) satt o titta på tv o pratade och avslutade med 4 avsnitt Prison Break. Underbar serie!

Tänk så många månader om året som jag går runt och saknar både Bff och min lillasyster, snart blir det dock lite bättre när en av dem flyttar lite närmre och om några år bäst när båda finns på ett mer humant avstånd.

♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: mallan

det längtar jag också efter vännen. puss

2011-08-20 @ 20:31:00

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0