Hemma!! Borta bra men hemma bäst, det är i...

Hemma!! Borta bra men hemma bäst, det är inte mycket som slår att få vakna upp i sin egen säng igen. Va hemma runt 5 på natten igår, J va fullpumpad med koffein o jag satt yrvaken o nickandes hela bilfärden, fast besluten om att inte somna. Nu ska vi snart göra iordning vår Statoil-köpta frukost o sen är det den roliga uppackningen som står på schemat. J sitter vid sin dator i morgonrock o myser, allt är som vanligt efter en veckas semester. Ganska glad att jag inte är i lillasysters kläder som ska flytta idag. Fy va jobbigt!


Kommentarer
Postat av: Rebecka'

Fin & sjukt bra blogg sötnos! :) i like it'

2011-08-28 @ 12:59:37
URL: http://rebeckalicious.blogg.se/
Postat av: moOa

hej !

Dagen's blogg pågår hos mig nu! Kika in och Anmäl dig och din fina blogg ! :D

2011-08-28 @ 13:23:38
URL: http://mmooae.blogg.se/

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0