1 dec

Första luckan på Bingolotto- kalendern (som man va tvungen att köpa om man ville fortsätta ha en relation med sin lillasyster) samt Haribo- kalendern är öppnad! Mest vinst i den sistnämnda.

Det går bra nu med körningen. Bokat in både Risk1an o Halkan. Lite ångest över halkan. Känner mig mer säker dock o min körlärare gnäller inte jättemycket. Frågade vad jag i nuläget hade kuggat på om jag hade kuggat o då sa han att jag inte håller hastighetsbegränsningen kombinerat med orutin. Öva alltså!

Lördag ska vi på julbord med jobbet! Kul! J ska på sitt imån. Hoppas på lite julkänslor!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Om summan skulle vara 6, så hade jag både vunnit 500 kr och en bil! Men neeehrååå!

2011-12-01 @ 21:04:56
URL: http://jobengtsson.blogg.se/
Postat av: MAlin

Vad är risk1an? Halkan är ju aaaskul! haha. Första gången nånsin jag körde själv. Men lite läskigt också kanske men mest kul. Jag undrar fortfarande om du kommer få "krocka" i låg hastighet, klättra ur från en bil uppochner osv. Känns som du borde bli skonad från det! Och det var ju enligt mig det värsta med den dagen, så då har du bara det roliga kvar!! Du är grym! Längtar (fast samtidigt rädd) tills jag får åka med dig första gången :) Puss

2011-12-01 @ 22:55:10

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0