Göteborg

Om ett par timmar drar jag o J till Göteborg. J fick en helg där av mig i födelsedagspresent, så nu ska vi iväg o ha det gott! Blir nog hockey vid fyra snåret i em på nån pub, sen ska vi möta upp Lillasyster o hennes kille + bror för middag på Indisk (!!!) resturang. Sååå gott det ska bli.

Imån blir det ju även hockey live i skandinavium. Snälla Frölunda, vinn!

Måste berätta om i morse, började gråta på 2 sek. Vi vakna rätt så tidigt, o låg kvar i sängen o J håller handen på magen för att se om han känner nått. Så när J trycker till så sparkar bäbisen tillbaka. Flera gånger! Och där låg jag o hulka mig mitt i allt. Mysigt såklart!
Fälde en tår igår med när J inte såg. Han låg o peta på magen o sa "Hej kompis är du vaken?". Är lite känslig.

Jag o J gjorde hemmagjord pizza igår, det är så gott. Finns för den late färdig deg + tomatsås att köpa som smakar bra o blir krispig, sen är det bara att lägga på vad man önskar. Igår körde vi vår klassiker: ost, tomat, rödlök, champinjoner och strimlad lövbiff. Givetvis ska det va min kebab-sås till med. Ska ju helst va lite ruccola på sen men den såg så ofräsch ut i affären. Och på "min" sida brukar jag ha mozrelleost också. Blev iaf proppmätt. Hade svårt att hitta "lagom" innan vad det gäller att äta, men i det skede jag är i just nu så är matsmältningen lite trögare än vanligt, så äter jag för mycket tar det typ 2 h innan man är normal igen. Jättejobbigt när det är jättegott!
Somna på soffan vid typ nio o va typ helt orolig i kroppen bara för tt jag vakna o fortfarande va mätt.

Missade Idol igår, tvn la givetvis av. Eller hela Bredbandsbolaget. Vi har telefon, tv o bredband via dom o lägger nått ner lägger allt ner. Jaja, blev en film istället. Missade Måns hörde jag, men det får väll va. Och att Amanda vann, inte helt otippat.

Kommentarer

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0