Helgen

Vilken mysig helg det vart! Man sover ju trots allt bara på hotellet. Lördags eftermiddagen spenderades på Glenn's bar med Lillasyster o hennes kille. Frölunda torskade igen, men men, det va trevligt iaf. Sen sprang vi hem till hotellet o svira om, åkte till första långgatan o gick på en indisk restaurang. Nu även med bror! Hade så roligt o trevligt, trodde serriöst det hänt nått med mina revben dagen efter men sen kom jag på att det måste va träningsvärk för att jag skratta så mycket. Kom oss hem lagom till midnatt o somnade gott. Upp till frukost o sen slappa vi innan utcheck innan vi mötte upp Js lillasyster. Blev lite fika o prat, mysigt!

Sen va det ju hockeyn då, vi hade såå bra platser. Jättehäftgt att få se allt så nära. 1a o sista period va bra men ja, det va lite halvkul när det stog 0-3. Blev iaf 2-3 till Luleå tillslut. Synd för han stackarn som träffa stolpen i öppet mål sista 10 sek. Men men kul va det iaf!

Påväg hem började jag dock må jätteilla o för att inte göra historien för ingående så är jag hemma från jobbet idag med diagnos magsjuka. Även J fick sig en släng.


Kommentarer

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0