Hotel G = Hotel B

Kan dessvärre inte ge Hotel G mina varmaste rekommendationer. I förrgår när vi checka in va rummet inte städat, så vi fick ett nytt. I det andra rummet såg det bra ut men det låg några papperslappar vid ena sidan sängen på golvet och det va stopp i handfatet o röret läckte. Dessvärre hade inte hotellpersonalen utbildning i att göra rent röret sa dom, haha! Lite roligt! Detta va precis innan vi skulle gå o då säger han: Men ni kan ju ta vad ni vill ha i minibaren. Menade han då att röret skulle va som det va o sen skulle vi få dricka oss fulla? Sa vänligen nej tack o pekade på magen, o sen verkade det som han gick en kurs i göra rent rör för när vi kom tillbaka va det i sin ordning, bara golvet som va snuskigt. Men han hade nog inte heller utbildning i det. Frukosten va god o jättefin men allt, seriöst allt va slut hela tiden. Tror inte vi satt ner båda två många min för nån fick stå o vänta på kaffekoppar, bestick, frallor mm. Dock va personalen trevlig o frukosten va god!

Lite roligt när vi kom till hotellet för då va det bokat i Martin och J. Nått hade blivit fel iaf men jag hade ju bokningsnr o så, men som receptionisten sa det så va det ett rum bokat till Martin o J, och att badkar önskas. Jag o J började ju såklart fnissa. Receptionisten ville dock va politiskt korrekt o gav oss inte en min, men han tyckte nog det iaf va lite kul.

När vi åkte hissen ner från rummet efter handfatsincidenten sa jag till J: Men Martin o J fick iaf sitt badkar.


Kommentarer
Postat av: Malin

Nej, vad tråkigt. Känns som att när man skämmer bort sig själv med en hotellvistelse och mys/lyx helg vill man ju att det ska funka bra, va fräsht osv. Tråkigt att det blev en besvikelse för er! Men hoppas att resten av helgen var asbra!! Läste att Frölunda förlora, men var det en kul match i ala fall?? Puss

2011-12-12 @ 11:35:52

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0