Indiskt

Klockan är tjugo i elva o det enda jag kan tänka på är hur gott det ska bli med indisk mat på lördag kväll. Undrar just om dom serverar julmust med?

Va på en indisk restaurang i Malmö för hundra år sen. Jag o lillasyster va o hälsa på bror som bodde där under ett par år. Hade typ nämnt ett flertal ggr att det hade vart kul o springa på Ola Salo eller Timbuktu när man väl va på Malmö-visit. När vi sitter på den indiska restaurangen så blir iaf J o M helt stela o konstiga, varpå jag såklart undrar varför. M säger då nått i stil med: "vad du än gör så vänd dig inte om, men Ola Salo sitter ett par bord bort!" Kändis-kåt som jag är blir jag ju helt till mig. Jättejobbigt! Fick inte ens fota, mina pryda syskon förbjöd mig. Men jag satt ju säkert en kvart o uppdaterade folk om att "jag va på restaurang med Ola Salo". (Att vi sen inte satt vid samma bord är ju oväsentligt.)

Hur som haver - springer vi på Håkan Hellström eller Glenn Hysén i helgen så tänker jag fasen säga hej o be om ett kort iaf!


Kommentarer
Postat av: Malin

Jepp, ett sånt mess fick jag mottaga och jag minns det väl än idag :) Skönt att nån mer är lika kändiskåt som jag! Puss

2011-12-07 @ 23:37:53
Postat av: Mattias Bengtsson

Haha! Det var Johanna som sade till dig. Jag kände inte ens igen honom. :D

2011-12-08 @ 18:23:04

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0