ledig dag

Ännu en natt där jag vaknat femtioelva ggr. När jag väl vaknar blir jag liksom klarvaken med en gång. Gick upp vid halv 10, men det känns ändå inte som tåget kört över mig. Har alltid somnat en cm från kudden o vaknat utvilad, men som min svägerska sa: Det är nog kroppen som försöker förbereda mig.

Bebisen buffar o rör sig mer o mer nu, eller det känns mer o mer. Jag tror ju att bebisen blir irriterad när jag råkar hålla armen över magen o den nästan buffar bort den, men J tror bara det är en tillfällighet. Men det är väll klart att h*n känner av det? Tror J är inställd på att lära känna bäbisen när den kommer ut, jag tror redan vi känner varann.

Ledig dag idag - sitter med lite kaffe kvar i muggen sen frukost o funderar på vad som ska hända idag. Blir nog det jag behöver mest, bara vara hemma själv o bara vara. Fixa lite, sitta vid datorn lite, plugga körkort lite, läsa i mina gravid-böcker m.m.

* * *

Är oerhört tacksam för mina mamma-vänner ♥

Kommentarer

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0