Sova

Det är ju liksom inte det att jag inte är trött, jag somnar o så men jag vaknar ju femtioelva ggr o jag kommer aldrig ner i djupsömn. Eller häromdagen gjorde jag nog det, mitt 12-timmars pass. Men inatt har jag vaknat av allt, minsta rörelse. Minsta snark från J, minsta host från mig själv. Försöker min kropp förbereda mig? Försökte även se mig själv bakandes kl 7 på morgonen som min svägerska. Man ska aldrig säga aldrig ;-)

Nu blir det kaffe!!

Börjar jobba 12 idag. Vi har kvällsöppet till nio ikväll så titta gärna in!


Kommentarer
Postat av: Marie

Haha! Nä, hade någon sagt för ett halvår sedan att jag skulle baka kl sju på morgon hade jag idiotförklarat dem och garvat rätt... Det e liksom två fel i samma mening! Men kroppen e häftig! Man är liksom inställd på t ex sömnbrist å klarar mycket mer än man anar. Precis som din kropp förbereder sig för! :-)

2011-12-21 @ 15:22:06

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0