Aj aj

Har haft två dagars ledigt o verkligen tagit igen mig, men så jobbar man en dag o nu känns det som knivar in i ryggslutet ner i benen. Inte okej! Är helt slut dessutom. Känns som en transportsträcka fram till onsdag. Sen är det tors-fre-lördag innan det blir ledigt igen. Känns skitjobbigt med den inställningen, men jag vet ju att efter lunch varje dag så börjar det bli tungt. Lyckas ju även tajma in det bra till julruschen. Va tvungen att sätta mig en stund efter att jag stängt för att samla kraft o gå hem.

Ynklig idag ja...


Kommentarer
Postat av: Malin

Kämpa på kompis!! Förstår att det kommer bli tyngre o tyngre nu men jag tror att tiden kommer gå fort. Snart är det nytt år och då är det inte långt kvar tills du slutar jobba och till bebben tittar ut. Saknar dig också redan!!Åååhh :( Men vi ses snart igen! Puss puss

2011-11-28 @ 23:06:16
Postat av: Marie

<3

2011-11-29 @ 09:18:05

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0