Göteborg

Blir en sväng till götet idag o hälsa på bästaste lillsyrran. Fotografering o hårfärgning står på agendan. Vädret kunde ju bjudit på lite blå himmel tycker man, men nej.

Igår spelade nog hormonerna mig ett spratt. Herregud säger jag bara - man vet att man är småtöntig när J försöket kväva små fnissningar genom tröstningen när man själv storgråter. Det va så pinsama saker jag lipa över så ni får inte ens veta ;-) men i början börja jag gråta över att jag spillde kaffe på Starbucks i London o en annan gång när J frågade om jag tagit reda på vart fisken kom ifrån, så då vet ni ju nivån vi snackar om. Började även gråta hos BM första gången när den tiden jag fick inte passade. Både J o barnmorskan va lagom obekväma. J koncentrera sig mest på att inte skratta ;-)


Kommentarer
Postat av: Marie

Underbart! Men efter vad du berätta som har fått dig att gråta innan så vill jag ju hemskt gärna veta vad det var som fick dig att gråta igår.... :-D

2011-11-09 @ 12:28:54
Postat av: ingela

Hahahahahahahahahaha

Stackars J!!!!

2011-11-09 @ 16:35:08

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0