Halsbränna

Nu ska ni inte tro jag är gnällig för att jag är gravid - tvärtom, jag har mått så bra att jag nästan skäms framför en bekant som är lika långt gången som jag men som mått apa. Sjukskriven hit o dit o dom första 12 veckorna kräktes hon i snitt tre gånger varje dag på jobbet. Men jag har fått sån halsbränna att jag bara vill strypa mig själv. Kommer såklart när jag ätit eller druckit nått... Men jag glömmer ju av vad man ska undvika o så sitter man där igen med en hals som bokstavligt talat brinner. Blir galen! Dock hundra ggr hellre halsbränna än huvudvärken från helvetet. Det va mitt lilla klagande, annars mår jag superbra o det är underbart!

Nu inväntar jag lite tisdagsfika-besök!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Love hearts somsagt ;) Bajs!

2011-11-01 @ 19:09:43
URL: http://jobengtsson.blogg.se/

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0