Jag o min strumpa

Imån är det dags, jag ska varje morgon (innan jag går o kissar) ta på mig stödstrumpor liggandes i sängen. Undrar hur många morgnar detta kommer funka innan J rullar mig över sängkanten. Vår nya säng har gjort att jag får göra minimalt med mina elefantrörelser innan J blir lite irriterad. Hela sängen skakar verkligen vid minsta rörelse bara för att det är en o samma madrass. Fast mest orolig är jag över hur jag ska lyckas att inte kissa ner mig. Och nu kom jag på att jag vill ju duscha av mig imån o då kan jag ju inte ha stödstrumpor o sen måste jag ju smörja in mig o så ska det torka. Blir det dålig effekt om man går upp en halvtimma o sen tar på sig dom?
Är otroligt trött o sliten o öm i både fötter, ben, rumpa o ryggen idag... Lite jobbigt!

Mycket rolig dag på jobbet, vi va även på invigning av nya krogen Black Pearl. Väldigt fint o fräscht o god buffé o dryck. (Dom letade även upp en julmust åt mig, stort plus!)

Nu ska det sussas!


Kommentarer

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0