Köra bil

Min största nojja när jag kör bil är att jag ska köra på nån, så istället för att vara nojjig numera kommer jag va livrädd/vettskrämd. I morse gjorde jag en näst intill felfri körning. Men när jag nästan va i mål, eller dit vi skulle åka så ser jag inte lilla tioåriga tjejen som ska cykla över övergångsstället. Jag SÅG henne verkligen inte. Dock bromsar ju min lärare men ändå, o hon va påväg över o jag hade inte kört över henne men ändå. Här ska man snart bli mamma o förhoppningsvis körkort innan o så håller man på att köra över små barn. Kändes mindre bra efteråt!


Kommentarer
Postat av: Malin

Ush då! Sånt kan va väldigt läskigt ja.. Men förhoppningsvis gör detta dig bara till en ännu mer uppmärksam bilförare och som aldrig kommer köra på nån bara därför. :) Du e bäst. Puss

2011-11-15 @ 19:08:58

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0